четвер, 17 березня 2016 р.



 Т е м а. Написання вітального слова на честь літературного героя.
М е т а: систематизувати й узагальнити знання учнів про героїв твору; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, уміння висловлювати власні думки й обґрунтовува­ ти їх; виховувати сміливість, відданість рід­ ній землі.
Т и п у р о к у: урок мовленнєвого роз­ витку.
О б л а д н а н н я: пам’ятка.
Перебіг уроку
Забезпечення емоційної готовності до уроку.
Обміняйтеся побажаннями на урок із сусідом по парті
Оголошення теми й мети уроку.
Опрацювання навчального матеріалу.
У ч и т е л ь. Невловимий козак Швайка, Грицик, ворожбит Санько – дивовижні ге­ рої твору Володимира Рутківського «Джури козака Швайки». На кого з них вам хочеться бути схожим, чиї вчинки наслідувати? Відповіді на ці запитання ви спробуєте дати, написавши вітальне слово на честь свого улюбленого героя
Робота з пам’яткою.
Пам’ятка для успішного написання вітального слова на честь літературного героя
1. Використайте звертання.
 2. Вітання запишіть від першої особи (я).
3. Укажіть, як літературний герой впли­ нув на ваші погляди.
4. Відзначте, які риси характеру ви за­ позичили б у літературного героя.
5. Напишіть побажання героєві.
6. У висновку-роздумі постарайтеся зробити самостійні узагальнення про те, якою має бути людина
7. Роботу обсягом до півсторінки офор­міть як листівку, малюнок, рамку тощо.
Написання роботи на чернетках.
 Удосконалення написаного.
Школярі мовчки перечитують роботи, у разі по­треби звертаються до вчителя, вносять зміни. Оформлення чистового варіанта.
 Рефлексія. Підсумок уроку.
Відрефлексуйте власну діяльність на уроці, причини невдач (якщо вони були).

Домашнє завдання. З а г а л ь н е. Пригадати й занотувати в зошитах відому з молодших класів інформа­цію про Лесю Українку. І н д и в і д у а л ь н е. Підготувати повідомлення про лицарів.

Немає коментарів:

Дописати коментар