четвер, 17 березня 2016 р.

ТЕМА:Контрольний диктант
 Мета: з’ясувати рівень засвоєння орфографічних і пунктуаційних знань, сформованості  мовних умінь та навичок;
 розвивати логічне мислення, орфографічну й пунктуаційну грамотність, навички самостійної роботи, пам’ять, увагу.
Тип уроку: урок  перевірки й обліку здобутих знань, умінь та навичок.
Обладнання: текст для диктанту.
Хід уроку
І. Повідомлення мети перевірки і способів її проведення.
ІІ. Написання диктанту.
Текст диктанту
         Хороше в лісі !
  Трьома ярусами розкинулось зелене мереживо лісу.
  У найвищому ярусі шуміли вершини дуба, схилялися до них розлогі клени та узорчасті ясени, ледь ворушили косами святкові берези.
  Нижче – густим вбранням своїм пишалися липи, несли щедрі дари і грілися під сонцем рясні від урожаю дикі кислиці та груші, вигравали густим багрянцем китиці горобини, чорніли ягоди черемхи, шуміли безперестанку осики.
  А третій ярус суцільно покрив благородну землю. Тут росли колючі кущі терну, шипшини та глоду, красувалися та зріли на вітах ламкої крушини темно – червоні ягоди, що їх у народі звуть вовчими. Та все  ж найбільше й найщедріше живила земля зарості горішини.
  Багатий ліс. Красивий ліс. Скільки тут пташиного співу, якими пахощами сповнене повітря!
«Як тут хороше! » - промовляє сама до себе Зінька (За М. Шияном).
                                                                                         119 слів

ІІІ.  Відповіді вчителя на запитання учнів  щодо диктанту (після того, як зібрано  зошити).

ІV. Підбиття підсумків уроку.

V. Домашнє завдання. Вправа 526 (усно).




















Немає коментарів:

Дописати коментар